رسوب آب یکی از مهمترین عوامل فرسایش و خوردگی تاسیسات حرارتی و برودتی ساختمان‌های مسکونی و عمومی است. سالیانه میلیارد ها ریال تجهیزات فلزی تأسیسات نظیر چیلرها، بویلرها، مبدل‌ها، کندانسور، اواپراتور، شیرآلات، لوله‌ها، رادیاتورها و … به علت خوردگی و پوسیدگی، اسقاط شده و هزینه سنگینی را به مصرف کنندگان تحمیل می‌کند.در کنار خسارت، خوردگی فلزی که ناشی از رسوب گرفتگی است، مقدار قابل توجهی انرژی گاز، برق و یا نفت را به دلیل عدم تبادل حرارت، به هدر می دهد. تشکیل رسوب در تمامی اجزای داخلی تأسیسات، تبادل حرارت را مختل کرده و راندمان تأسیسات را کاهش می‌دهد. در نتیجه اولین قدم خرید ضد رسوب مناسب می باشد.

خرید ضد رسوب

در گذشته رسوب زدایی عمل مشکلی بوده و روش های رسوب زدایی مکانیکی نیاز به توقف سیستم و باز و بسته کردن تجهیزات داشته اند. پاک کننده های اسیدی خورنده نظیر اسیدهیدروکلریک، اسیدسولفوریک وسولفامیک اسیدمشکلات ایمنی و سلامتی به همراه داشتند، شایان ذکر است که خطراتی نظیر آسیب های سلامتی و بهداشتی و ایجاد خسارت بر عمر تأسیسات و تجهیزات ناشی از خوردگی فلزات در هنگام رسوب زدایی نیز اجتناب ناپذیر بود، فارق از خسارت های زیست محیطی استفاده از روش های رسوب زدایی متداول موجب فرسودگی تجهیزات بوده و رسوب گیری معمولا در قسمتی از تجهیز انجام می شد و مسیر لوله ها و تجهیزات فرعی رسوب زدایی نمی شد.

خرید ضد رسوب

خرید ضد رسوب

یک راه حل ایمن و مؤثر برای حذف رسوبات از انواع تجهیزات حرارتی و خنک کاری با آب، رسوب زدا های گرین پاور سری پادلای با تکنولوژی جدید با فرمولاسیون ویژه برای رسوب زدایی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی:

راندمان تأسیسات را افزایش می دهد.
هزینه های مصرف انرژی و اورهال را پایین می آورد.
انرژی را ذخیره می کند.
زمان توقف را حذف می کند.
در نتیجه عمر استفاده از تجهیزات را افزایش می دهد.

خرید ضد رسوب

خرید ضد رسوب مناسب

رسوب گیری تجهیزات بخش عمده ای از علل خرابی ها و توقف کارکرد تجهیزات را به خود اختصاص داده و موجب سلسله خسارت های زنجیره ای در تاسیسات می گردد.
سری پادلای رسوب زدایی است که خوردگی در فلزات و سایش ندارد، فلز را سوراخ نمی کند و هر گونه تأثیرات مضر بر روی مواد نظیر فولاد، آهن، برنج، مس، پلاستیک، فیبر، تفلون و یا دیگر مواد موجود در تجهیزات و تاسیسات را به هنگام رسوب گیری ایجاد نمی کند.

 

موارد کاربرد ضد رسوب

رسوب زدایی لوله ها
رسوب زدایی چیلرهای تراکمی و چیلرهای جذبی
رسوب زدایی کندانسور
رسوب زدایی برج خنک کننده
رسوب زدایی مبدل های حرارتی
رسوب زدایی دیگ بخار
رسوب زدایی بویلرها
رسوب زدایی داخل شیرآلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست