ماشین لباسشویی از وسایل پر کاربرد خانه به شمار می رود ، تمیز کردن ماشین لباسشویی یکی از مسائل بسیار مهم در نگهداری این وسیله می باشد، ماشین لباسشویی با شستن کثیفی هایی که بر روی لباس ها است گاها این کثیفی ها در ماشین باقی می مانند و محلی برای تولید و تکثیر باکتری ها و قارچ ها می شود به همین دلیل ایجاد بوی بد می کند و هم چنین لباس هایی که شسته می شود به طور کامل تمیز نمی شوند و ممکن است به کسانی که آلرژی و حساسیت پوستی دارند و هم چنین نوزادان آسیب برساند ، برای جلوگیری از این مشکل راه حل هایی وجود دارد مانند جرم گیری ماشین لباسشویی . یکی از بهترین راه حل ها استفاده از ضد رسوب کالگون است.

ضد رسوب کالگون چیست

مرغوب نبودن پودرهای شستشو ماشین لباسشویی و رسوبات در سوراخ خای دیگ ششستشو لانه می کنند و باعث ایجاد دردسر می شوند و هم چنین وجود رطوبت و آب کثیف حاصل از شستشو لباس های کثیف در لاستیک دور درب باقی مانده و در صورت بی توجهی باعث ایجاد بوی نامطبوع در مشاین لباسشویی می شوند ، بنابراین این موارد ما را نیازمند پاک سازی ماشین لباسشویی می کند برای سهولت در امر جرم گیری ، قرص های جرم گیر در بازار موجود می باشند که فقط کافی است شما قرص جرم گیر ماشین لباسشویی را درون ماشین بگذارید و ماشین را روی درجه 60 روشن کنید (دمای بالاتر موجب اسیب رسیدن به برد ماشین می شود) ، در این فرایند جرم گیری قوی ماشین لباسشویی جریان می یابد .
یکی از بهترین ضد رسوب ها و جرم گیر های ماشین لباس شویی استفاده از ضد رسوب ماشین لباس شویی است.

ضد رسوب کالگون

قرص ضد رسوب کالگون

مزیت استفاه از قرص و پودر جرمگیر برای جرمگیری ماشین لباسشویی

استفاده آسان
بالا بردن عمر ماشین لباسشویی
از بین بردن سختی آب
از بین برنده جرم ها، رسوبات آهکی و بقایای مواد شوینده از پشت درام، فیلتر و لوله ها
از بین برنده بوی نا مطبوع ماشین لباسشویی توسط ضد رسوب کالگون
محافظت و پیشگیری از ایجاد جرم و رسوبات

مزایای ضد رسوب کالگون

تمیز کردن فیلتر و در نتیجه مصرف کمتر برق
صرف جویی در مصرف شوینده های ماشین لباسشویی
بالا بردن کیفیت شستشوی لباس ها

ضد رسوب کالگون

رسوب زدای لباس شویی

روش مصرف 

پوشش قرص ضد رسوب کالگون جدا کنید. جرم گیر کلگون را می توانید در هر بار شستشو همراه با شوینده لباس ها در قسمت جا پودری ماشین لباسشویی قرار دهید، به شرط آنکه راه عبور آن مسدود نشود. وقتی از قرص جرم گیر کلگون استفاده می کنید مقدار ماده شوینده کمتری برای شستشو نیاز است و دوز آن مانند دوز مواد شوینده لباس در مناطق با آب نرم تعیین می شود. در صورت احتمال مسدود شدن راه عبور قرص و یا فشار کم آب می توانید قرص را داخل محفظه ماشین لباسشویی قرار داده و برنامه شستشوی کامل را فعال کنید. جرم گیری را حداقل هر سه ماه یک بار انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست