مزایای ضد رسوب مغناطیسی در مقایسه با سختی گیر رزینی 

استفاده از سختی گیر های رزینی و اسیدشویی، اگرچه روش نادرست و غیر علمی برای پیشگیری از رسوب  نیست؛ ولیکن همواره نیازمند نظارت در نحوه ی راهبری آن ها می باشد و در عین حال استفاده از این دستگاه ها مستلزم خرید مواد شیمیایی و رزین سختی گیر و نیز خرید نمک (به منظور احیای سختی گیر) است.
مصرف بالای آب در این روش ها و همچنین ورود آب نمک با غلظت بالا و مواد شیمیایی مصرفی (اسیدها) به محیط زیست، از معضلات و مشکلات همیشگی آنها به شمار می رود. لازم به توضیح است که خطرات جانبی انسانی در اسیدشوئی مدنظر قرار گیرد.
استفاده از دستگاه ضد رسوب مغناطیسی کیمیا آبنوش، هیچ یک از مشکلات ذکر شده را به همراه ندارد، همچنین این دستگاه، از توقف خط برای پاکسازی از رسوب جلوگیری به عمل می آورد که این نویدبخش تأسیسات می باشد.

 

خریدار ضد رسوب

 

شایان ذکر است که هزینه های همیشگی و سربار حذف خواهد گردید. به عبارت دیگر با استفاده از ضد رسوب های مغناطیسی کیمیا آبنوش یک بار برای مدت زمان 25 سال نیازی به صرف هزینه های دائمی و همیشگی نخواهد بود.
در آخر با خرید ضد رسوب مغناطیسی کیمیا آبنوش، تأسیسات خود را برای مدت زمان طولانی و بدون صرف هزینه های انسانی، توقف خط تولید و استفاده از مواد خطرناک شیمیایی، از رسوبات آهکی عاری نمائید.

این تجهیز بدون نیاز به منبع تغذیه، اپراتوری و هزینه های نگهداری و تعمیرات می باشد. مواد مصرفی در این تجهیز مطابق با استانداردهای جهانی و استاندارد اروپا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست